balenciaga




Har precis kommit hem från en underbar Parisresa! Ni anar inte hur mycket jag har shoppat, det är helt, helt sjukt! En av mina favoritbutiker är Balenciaga, hade naturligtvis rea, vilket inte var bra för min plånbok. Speciellt inte eftersom jag nyss gott loss på en aldeles för dyr väska. Men men, nu får jag leva på nudlar i två månader. Det är det värt!

Just nu verkar det krångla på blogg.se eftersom jag inte kan ladda upp fler bilder. Men här är i alla fall en bild på mina nya darlings från Balenciaga. De är så sjukt snygga! Har använt dem morgon och kväll i tre dagar nu, vill knappt ta av mig dem när jag går och lägger mig. Köpte också den snygga plånboken Amethyst i mörkrosa skinn. Den är ljuvlig!

Nu ska jag göra lite magövningar på min pilatesboll. Later babes!

XXX

Kommentarer
Postat av: Anna-Lii

orättvist ! dessa är precis i min smak, verkligen snygga. lite nyfiken, vad jobbar du med? gillar verkligen din blogg i övrigt! =)

2008-07-06 @ 21:48:55
Postat av: by Anonymous

Tack så mycket, vad kul! Kika på inlägget ovan så får du en liten hint. Kanske.

;)

2008-07-07 @ 14:40:46
URL: http://byanonymous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0