kär?

vet inte om jag är kär i X eller om det bara är jag som vill ha rosa små moln just nu. håller på att bli galen, vet varken ut eller in! och inte vill jag "prata" med mina kompisar eller familj om det, tänk om jag inte egentligne är kär, då kommer jag bara framstå som löjlig. jag och killar. men jag kan inte sluta tänka på honom. tittar på kvitton som han glömt kvar, hans visitkort och en massa små löjliga detaljer som jag vanligtvis aldrig bryr mig om. usch. jag som alltid varit så cool med honom, aldrig varit efterhängsen eller blivit nervös när han ringt. aldrig noterat om det gått 1 dag eller 1 månad sedan vi pratade sist. nu kan jag knappt fatta att jag låg på hans bröst så sent som i morse! känns som att det redan var en vecka sen jag såg honom. det är ju inte riktigt normalt. hoppas att jag inte fortfarande är så här töntig om en vecka. haha

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0