söndagsfest


Galna transskor från Miu Miu

Igår hade vi extremt trevligt! Klänningen gjorde succé (eller var det alkoholen?) precis som jag hoppats. En lite halvruffsig sak smög försiktigt ut från Johns lägenhet strax innan hans väckarklocka skulle gå igång. Nu ska ni inte få fel uppfattning, jag brukar säga hej tack för igår och äta frukost ihop, bara för artighetens skull liksom, men igår fanns det inte tid till sånt. Jag hade en deadline att passa och vi båda var nog för fulla för att komma ihåg exakt hur kvällen hade slutat. Skickade ett litet sms när jag väl satt i taxin hem så jag tror jag är förlåten.

Ikväll blir det en liten privat tillställning som en tidigare arbetskollega håller i, nämligen en Sex and The City kväll. Sist jag var på en sån var tre år sen på Hilton, så det ska bli jättekul.  Alla tjejer ska klä ut sig till Carry och alla killar till Mr. Big, sen är det en liten tävlig i slutet av kvällen där ett par Manolos står på spel. Så banne mig om jag inte lägger ner 120% på outfitten. Håret är fixat hos Toni och maken är på plats, skorna har jag redan bestämt mig för, som ni kan se och kuvertväskan får bli en enkel svart variant. Nu återstår klänningen. Empire waist Ella Moss-klänning eller Baby Doll variant från Miu Miu. Eller ett glitterfodral i paljetter från Dorothy Perkins?

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0