premiär


3.1 Philip Lim Swing Dress


Ikväll är det en dubbelpremiär. Ny blogg och ny klänning, både gör sig ypperligt fina tillsammans.
Kan redan nu avslöja att den här bloggen kommer att handla om allt och inget. Stort och smått. Mode och skönhet lika mycket som kultur och resor. Och skvaller. För skvaller älskar jag, i mitt yrke blir det en hel del så räkna med att jag kommer lufta min syn och åsikter om ämnet.

Om tjugo minuter ska jag möta upp Elin och Karolina vid svampen för att därifrån ta ett par kliv in på Ute. Det ryktas om att en viss John kommer att vara där ikväll, så vi får se om det blir ett kärt återseende. Hur som helst, till det viktigaste. Min nya fina Philip Lim klänning ska användas. Jag var så såld på den här modellen att när jag äntligen hittade den (Neiman Marcus, New York) gjorde jag något som jag aldrig gör. Köpa fel storlek. Som tur är kan man komma undan med det i den här modellen. Den ska hänga lite så det gör inte allt för mycket.

Slutligen, By Anonymous skrivs av mig, inte helt otippat så kommer jag att vara anonym. Det finns många anledningar till det, så börja inte spekulera i det för mina läppar är förseglade.

Vi ses i vimlet!

XXX

Kommentarer
Postat av: Malin

Lycka till med din blogg.

2008-06-28 @ 22:42:21
URL: http://brunettmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

De e lugnt :).

2008-06-29 @ 13:31:30
URL: http://brunettmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0